Strony

poniedziałek, 21 września 2015

Torebka prezentowa dla Lilki

Przedstawiałam już na blogu prezenty dla małej Li, córeczki mojej przyjaciółki. Do tej pory nie pokazałam jednak jak zapakowałam prezenty. W tym celu ozdobiłam papierową torbę.


Tak prezentuje się cały zestaw:




Na koniec ZAGADKA dla spostrzegawczych: czego brakuje na zdjęciu powyżej? Odpowiedzi proszę wpisywać w komentarzach. Dla osoby, która rozwiąże zagadkę przewiduję drobny upominek :)

AKTUALIZACJA

Zagadka już rozwiązana. Gratulacje dla spostrzegawczej Karoliny Osuchowskiej :)

Pozdrawiam,
A.


2 komentarze:

  1. Ja wiem, Ja wiem :) Na karteczce brakuje cyferki 2 :)
    Wszystko jest piękne i cudnie zapakowane.

    Pozdrawiam,
    Karola xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo!!! Zagadka rozwiązana. Poproszę o adres w mailu to wyślę nagrodę :)

      Usuń