Strony

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Zakładki do książki

Ostatnio zrobiłam kilka zakładek do książek. Ciągle odkładałam opublikowanie zdjęć na blogu. Zebrały się trzy, więc dzisiaj je przedstawiam.

Pierwsza to szarofioletowa z sówkami. Zakładka była prezentem dla Karoliny.



Kolejną zakładkę zrobiłam dla siebie. Jak to mówią - szewc bez butów chodzi - wszystkie swoje wytwory rozdaję, i długo odkładałam zrobienie czegoś dla siebie. Kiedy dostałam przeuroczy stempelek z Gorjusską to uznałam, że będzie idealny na zakładkę.


Gorjusska jest pokolorowana Promarkerami i markerami z Tigera. Nadal się uczę tej trudnej sztuki i nie jestem do końca zadowolona z efektu. Bazą zakładki jest papier kraftowy. Zainspirowała mnie do tego Czarownica z papierkowo.com.



Ostatnia zakładka była zrobiona na życzenie mojej przyjaciółki. Zostawiła mi wolna rękę, więc i tu użyłam papieru kraftowego. Jest bardzo prosta, ale zbyt dużo dodatków mogłoby zniszczyć książkę.


To już wszystkie zakładki. Jak Wam się podobają?

Pozdrawiam,
A.

PS. Zapraszam na stronę na FB i kanał na YT.


5 komentarzy:

  1. Super :) Chyba sama muszę jakąś zakładkę zrobić, ponieważ czytam córeczce co wieczór do snu, często się zastanawiam gdzie skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam robić zakładki! Pewnie dlatego, że szybko jest efekt :)

      Usuń