Strony

poniedziałek, 4 lipca 2016

2. urodziny bloga



Dzisiaj post trochę inny niż zwykle :) Dzisiaj mijają dwa lata od kiedy odważyłam się założyć bloga i pokazywać wszystkim  moje dzieła, choć na początku ciężko było je tak nazwać.
Kiedy pisałam post z okazji pierwszych urodzin, nie mogłam wyjść ze zdumienia, że udało mi się wytrwać tyle czasu, a teraz jestem zdumiona jeszcze bardziej, bo mija kolejny rok.

Przez ten kolejny rok nabrałam pewności, że scrapbooking, a właściwie całe craftowanie to moja odskocznia od codzienności. Przez ten rok do bloga dołączył fanpage na Facebook'u oraz kanał na YouTube (po naszemu ScrapTube :) ) oraz grupa scraptubowa na FB.

Chciałam podziękować wszystkim Czytelnikom bloga oraz osobom, które mnie wspierają w tym co robię i dają znać, że to co robię im się podoba.

Przez ten rok poznałam wiele wspaniałych i fantastycznych osób, niektóre znam już w realu, a niektóre tylko wirtualnie :) Dziękuję Wam wszystkim, że jesteście :)

Teraz tradycyjnie trochę statystyk :)


Życzę sobie, aby blog działał nieprzerwanie przez kolejny rok! :) Trzymajcie kciuki!

Pozdrawiam,
A.

12 komentarzy:

  1. 134 nowa szczęśliwa liczba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że za rok szczęśliwa liczna będzie wyższa :)

      Usuń
  2. Gratuluję !! I powodzenia w dalszym prowadzeniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! Kolejnych szczęśliwych i twórczych lat. Rób to co lubisz, bo jesteś w tym świetna. Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, życzę kolejnych twórczych latek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wprawdzie znalazłam się u Ciebie przypadkiem, ale coś czuję że zostanę na dłużej :) Gratuluję drugiej rocznicy, życzę wielu, wielu kolejnych :) Fajne w tym naszym hobby jest to, że przenikamy nim cali, na wylot, do szpiku kości... Jak raz spróbujesz to przepadniesz ;_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam częściej :) To prawda, że hobby wnika w nas i staje się stylem życia :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń