Strony

środa, 29 marca 2017

Kolejne strony do albumu podróżniczego

Nic bardziej nie cieszy rękodzielnika niż to, że jego praca jest używana. Robiąc album dla kogoś nigdy nie wiemy co się z nim stanie, czy zostanie uzupełniony zdjęciami czy może zapomniany przeleży sporo czasu w ciemnym kącie. Takie obawy nie są bezpodstawne, bo przecież w każdą pracę wkładamy swój talent, serce i sporo czasu. 
Ja mam to szczęście, że wiem co się dzieje z albumem podróżniczym, który wykonałam rok temu, a który już raz został uzupełniony o nowe strony :) 
Ta doróbka będzie już ostatnia, bo album jest już naprawdę gruby. Strony, które wykonałam były tworzone w ścisłej współpracy z osobą, dla której je robiłam. Ona wybrała papiery, a nawet to jak będą rozmieszczone elementy na stronie. To było bardzo ciekawe doświadczenie. Oczywiście niektóre strony musiałam zmodyfikować, bo wizja właścicielki albumu nie zawsze była możliwa do wykonania (zazwyczaj elementy nie mieściły się na stronie). Na filmiku pokazuję strony i nowe rozwiązania na nich :) 


Pozdrawiam,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz