Strony

poniedziałek, 2 października 2017

Nowa przygoda z Craft O'Clock

Stało się! Po kilku nieudanych próbach startowania w naborach do design teamów dostałam miłą propozycję. Jak już wiecie, zostałam projektantką DT debiutującego sklepu Craft O'Clock. Jestem jednocześnie podekscytowana, ale i przejęta czy wszystkiemu podołam. Dotychczasowe kolekcje są tak piękne, że myślę, że projektowanie prac będzie czystą przyjemnością.




Na blogu Craft O'Clock pojawiają się już posty, a w nich przedstawiane są członkinie DT. Pierwszy post jest o mnie, więc jeśli chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć - chociaż tam nic nowego - to zapraszam.
Tam też pokazuję moją pierwszą pracę z kolekcji "Zimowe chwile", ale możecie ją zobaczyć także tutaj.


Album jest wielkości 6 1/4 x 6 1/4 cala. Zrobiony jest na białej bazie, zrobionej oczywiście przeze mnie.
















Mam nadzieję, że album Wam się podoba oraz że będziecie wpadać na firmowego bloga by pooglądać nasze prace i zaczerpnąć odrobiny inspiracji.

Pozdrawiam


3 komentarze: