Strony

piątek, 20 listopada 2015

Kartka świąteczna nr 1: z okienkiem




Sezon na kartki świąteczne, na moim blogu, uważam za otwarty! :)
Dzisiaj w roli głównej kartka z okienkiem i bałwankiem. Ten typ kartki podpatrzyłam na youtube u Vicky (pojawia się też u wielu innych youtuberek). Tak bardzo mi się spodobała, że zrobiłam swoją wersję. Z bałwankiem.


Bałwanek pokolorowany jest Promarkerami i markerami z Tiger'a. jak widać wiele jeszcze przede mną :)



Kartka działa podobnie jak kula śnieżna.


Poisencja to moje dzieło :)


Jak powstawała kartka można zobaczyć na filmiku.




Pozdrawiam,
A.


2 komentarze:

  1. Kwiatuszki piękne :) A co do bałwanka wygląda cudnie jest delikatny co bardzo pasuje do kartki, ja uważam że kartki świąteczne powinny być właśnie takie delikatne, nie podobają mi się przesadzane. Super że te cekiny blokują się tam i tu daje to fajny efekt. Jeśli to jest dopiero początek kartek to nie mogę się doczekać kolejnych świątecznych dzieł :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z kwiatuszków jestem bardzo zadowolona. Robiłam je z papieru czerpanego (przynajmniej tak mi się zdaje) i wyszły naprawdę ładnie, a pracy przy nich nie było specjalnie dużo. Ja w ogóle staram się nie przesadzać w kartkach z ilością dodatków. U innych mi się podobają, ale to nie mój styl tworzenia :) Kolejne kartki są w trakcie powstawania. Na pewno się nimi pochwalę :)

      Usuń