Strony

piątek, 4 lipca 2014

3,2,1 start!!

Od kiedy pamiętam, zawsze coś tworzyłam. Rysowałam, lepiłam, składałam origami - typowe dziecięce zajęcia.   Gdy po skończeniu studiów rozpoczęłam pracę jako nauczycielka, rękodzieło stało się moją codziennością. Zaczęłam uczyć się nowych technik i okazało się, że to całe tworzenie sprawia mi ogromną przyjemność i satysfakcję. Zaczęłam w ten sposób spędzać swój wolny czas.

Mam świadomość tego, że nie jestem perfekcyjna w tym co robię, muszę się jeszcze wiele nauczyć. Chciałabym jednak pokazać  wytwory moich rąk, zmagających się z lakierem i papierem. Mam nadzieję, że komuś się spodobają, a ja będę mogła sprawdzić czy poczyniłam jakieś postępy.

Na początek mój przybornik zrobiony techniką decupage. Podstawą  pojemniczków są zwykłe słoiki, oklejone serwetkami i chusteczkami, wykończone wstążkami i lamówkami oraz bawełnianymi koronkami.


Pozdrawiam,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz