Strony

niedziela, 17 maja 2015

Nowe życie komódki z Ikea

Remont sprawił, że wiele rzeczy w moim pokoju dostało nowe życie, tak by pasowały do nowego wnętrza. Jedną z nich jest komódka z Ikea. Długi czas używałam jej z myślą, że kiedyś ją pomaluję na biało i ozdobię serwetkami. W końcu dostałam impuls do działania i wzięłam się za szlifowanie, malowanie i ostatecznie lakierowanie. Do ozdabiania wybrałam moją ulubioną serwetkę, która już wiele razy gościła na blogu. Nic nie poradzę na to, że jest wprost idealna dla mnie. Różany motyw rozgościł się u mnie na dobre. 

Tak oto wygląda teraz:


Szufladki na środku są oklejone całą serwetką, a reszta szufladek tylko wyciętymi motywami. W przypadku tych środkowych zadbałam, aby wzór tworzył jedną całość.


Tak oto wygląda komódka w użyciu. Na górze stoi pojemnik na pędzle do makijażu, także z tym samym motywem :)


Więcej mojej ulubionej serwetki na świecznikach, szkatułce, podkładce pod kubek, winie i to na pewno nie koniec, bo mam jeszcze spory zapas.

Pozdrawiam,
A.

1 komentarz:

  1. zazdroszczę!!! mam nadzieję, że takie gadżety zagoszczą w moim nowym pokoju!

    OdpowiedzUsuń