Strony

niedziela, 7 lutego 2016

Kartka urodzinowa ze skrzydełkami


Jak zaczynałam swoja przygodę ze scrapowaniem, oglądałam wiele prac innych osób. Widać w nich było ich określony styl tworzenia. Myślę, że po tym czasie mogę powiedzieć, że i ja dostrzegam u siebie, że pewne elementy w pracy są dla mnie charakterystyczne. Kwiaty i półperełki królują na tej kartce! Została przygotowana na życzenie mojej przyjaciółki i trafiła do jej mamy.
Jest to kartka ze skrzydełkami (nie wiem czy ma to jakąś fachową nazwę). Ma dwie klapki, które po otwarciu ukazują życzenia.


Na kartce znalazły się także motylki z wykrojnika.



Napis to digistempelek.


 Do kompletu powstała zakładka (papier jest tak ładny i zdobny, że zdecydowałam się, że będę jej jakoś szczególnie ozdabiać, zwłaszcza, że ewentualne ozdoby mogłyby zniszczyć książkę).



 Ostatni rzut oka na kartkę :)


Dziękuję za odwiedzenie bloga i zapraszam na stronę na FB.

Pozdrawiam,
A.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz