Strony

niedziela, 25 października 2015

Wróżką być


Tematem wyzwania ATC było "Wróżką być" - kolejny ciekawy motyw, który od razu pobudza wyobraźnię.


Tło karty zrobione jest przy pomocy tuszy Distress - wykorzystałam trzy kolory. Sama była zadziwiona jak ciekawe tło mi wyszło. Do tego trochę białych smug z gesso o tło gotowe.
Postać wróżki jest odbita stemplem i pokolorowana promarkerami. Moje umiejętności kolorowania promarkerami są raczej podstawowe, ale staram się :)



Jestem zadowolona z efektu. Mam nadzieję, że Wam także się podoba.

Pozdrawiam,
A.

23 komentarze:

  1. Aké pekné a milé kartičky ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dakujem vám! (jak to dobrze, że jest Google Tłumacz :P)

      Usuń
  2. Śliczne! Świetnie pomalowany stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To dla mnie olbrzymi komplement, bo w kwestii kolorowania stempelków jestem początkująca i moje umiejętności pozostawiają jeszcze wiele do życzenia.

      Usuń
  3. śliczne. Wróżka jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczna wrózka i piękne atc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, wróżka jest prześliczna :) Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  5. cudowna praca,a wróżka słodka :)

    OdpowiedzUsuń