Strony

sobota, 10 października 2015

Wyróżnienie Liebster Blog Award

Bardzo mi miło, że moja praca została doceniona i dostałam wyróżnienie Liebster Blog. Zakładając bloga, postanowiłam, że nie będę brała udziału w tego typu zabawach, ale dla tej robię wyjątek. Takie wyróżnienie jest dla mnie niezwykle miłe i pokazuje mi, że to, że dzielę się swoimi wytworami ma sens i zostało zauważone. Tym bardziej, że w ostatnim czasie dostałam to wyróżnienie aż dwa razy: od Karoliny z bloga karolina's little creations oraz od Kasi z kanału Scrapkate. Kasia jest moim scrapowym guru, więc wyróżnienie od niej to dla mnie zaszczyt. Częścią wyróżnienia są pytania, na które należy odpowiedzieć, co niniejszym czynię.

Pytania od Karoliny:

1. Mam słabość do... czekolady i sówek.

2. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia? Bez rodziny, przyjaciół, a teraz też bez tworzenia :)

3. Kto był twoim idolem, gdy miałaś naście lat? Nie pamiętam, ale chyba takiego nie miałam. Na pewno zawsze moim autorytetem była starsza siostra.

4. Twoja ulubiona potrawa to... pierogi ruskie i zupa pomidorowa

5. Ulubiona pora roku to... wiosna 

6. Kawa czy herbata? Zdecydowanie herbata. Jeśli kawa to tylko mrożona albo z dużą ilością mleka.

7. Co sądzisz o książkach/ich czytaniu? Lubię czytać od kiedy wpadła mi w ręce saga o Harrym Poterze (a było to jeszcze w podstawówce). Uwielbiam zapach nowych książek i przewracanie kartek, może dlatego nie posiadam czytnika. Czytanie, a zwłaszcza to ze zrozumieniem jest niezwykle ważna umiejętnością, ale to ile książek ktoś przeczytał nie determinuje tego jakim jest człowiekiem. Oczywiście czytanie rozwija wyobraźnię, poszerza horyzonty itd. Czytaniem trzeba zarażać dzieci już od najmłodszych lat (włączyła mi się nauczycielska gadka :p ).

8. Wierzysz w prawdziwą przyjaźń? Tak! Pozdrawiam Martę i Olę ;)

9. Jaka jest Twoja najgorsza wada?  Z mojej perspektywy to stresowanie i przejmowanie się dosłownie wszystkim.

10. Ulubiona piosenka z filmu to... piosenka "The time of my life" z mojego ulubionego filmu "Dirty dancing" (w ogóle uwielbiam całą ścieżkę dźwiękową z tego filmu).

11. Najbardziej znienawidzona postać serialowa to... serialów oglądałam swego czasu bardzo dużo, ale chyba nie mam jakiejś szczególnie znienawidzonej. 


Pytania od Kasi Scrapkate: 

1. Chciałabym, żeby ktoś... sprawił, żebym mogła jeść duuuużo słodyczy bez konsekwencji :P

2. Marzę o... podróży do Nowego Jorku.

3. Adidasy czy obcasy? Na zumbe adidasy, na wielkie wyjście szpilki, teraz na co dzień - sztyblety.

4. Przeraża mnie, gdy... Najłatwiej było by odpowiedzieć, że życie mnie przeraża :P Mam lęk wysokości i przestrzeni (ale tylko razem), boję się węży i kur. Jestem przerażona, gdy mam sama wracać po nocy do domu i wielu, wielu innych rzeczy.

5. Komedia czy tragedia? komedia

6. Najbardziej u ludzi cenię... szczerość i poczucie humoru

7. Ulubiona bajka Disneya, to... wszystkie z serii o Dzwoneczku - uwielbiam Cynkę, chodzimy na te bajki do kina z siostrzenicą. Lubię też "Krainę Lodu" - to też za sprawą mojej siostrzenicy, Amelki.

8. Który dzień wymazałabyś z życiorysu i dlaczego? Trochę wydarzeń, o których wolałabym zapomnieć, jest dużo, ale chyba nie jestem w stanie wskazać konkretnego dnia, którego chciałabym się pozbyć z mojego życiorysu.

9. Mój wymarzony prezent pod choinkę, to... scrapowe przydasie oczywiście :)

10. W craftowaniu najbardziej inspiruje mnie... (kto? lub co?) inne scraperki, które publikują swoje prace, a szczególnie moje scrap guru czyli Scrapkate :)

11. W dzieciństwie chciałam zostać przedszkolanką a zostałam nauczycielką przedszkola :) (serio!)

To już wszystkie pytania. Mam nadzieję, że nikogo nie urażę, jeśli sama nie nominuję nikogo i zrezygnuję z zadawania pytań. Sama jestem jednak mile zaskoczona tymi wyróżnieniami. Dziewczyny - dziękuję Wam bardzo :)

Zapraszam na bloga Karoliny oraz na kanał Scrapkate.

Pozdrawiam,
A.

2 komentarze:

  1. Asia, nie masz pojęcia ile my mamy ze sobą wspólnego, nie uwierzysz ale na połowę pytań odpowiedziałabym dokładnie tak samo :D Hihi żadne ze mnie guru ;) ale uwielbiam takie komplementy hihihi Dziękuję za odpowiedzi, znam Cię już troszkę lepiej ;D buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplementy są, jak najbardziej, zasłużone. Robisz świetną robotę dla takich osób jak ja, które wielu technik dopiero się uczą. Cieszę się, że mogłaś mnie lepiej poznać :) :*

      Usuń