Strony

czwartek, 24 grudnia 2015

Kartka świąteczna nr 8: białe święta


W tym roku zdecydowanie królują u mnie shaker cards i kartki sztalugowe. Oto kolejna z nich, tym razem z motywem śniegu (którego za oknem brakuje).

Kartka sztalugowa jest świetną bazą do kartek świątecznych, bo można ją złożyć i wsadzić do koperty (ta akurat ma zbyt dużo odstających elementów, więc włożyłam ja do pudełka).


Osoba obdarowana może karteczkę rozłożyć i wyeksponować.


Tak karteczka wygląda z boku. Jak widać jest też miejsce na wpisanie życzeń.


Cała kartka wykonana jest z trzech części i jej wykonanie jest bardzo proste, choć do tej pory myślałam, że jej konstrukcja jest skomplikowana :)


Kartka została zrobiona na podstawie tutorialu i wierzcie mi, jest to bajecznie proste :)



Wykorzystałam digistempelek od Agnes B.

*  *  *

W tym szczególnym dniu, drodzy Sympatycy mojej twórczości, chciałabym Wam życzyć, aby te Święta były pełne radosnych chwil i uśmiechu, aby przyniosły dużo wspaniałego czasu z rodziną i przyjaciółmi. Wesołych Świąt!

Pozdrawiam,
A.

1 komentarz: