Strony

czwartek, 3 grudnia 2015

Roczkowy album Mateuszka


Już czuć świąteczny klimat! Na blogach królują kartki świąteczne, kalendarze adwentowe, ozdoby i stroiki. Ja dla odmiany pokaże Wam dziecięcy albumik.

Mój siostrzeniec (i przy okazji chrześniak) w sierpniu skończył rok. Aby zachować wspomnienia z jego przyjęcia urodzinowego ciocia zrobiła dla niego album. Jeśli macie ochotę zobaczyć jak wygląda, zapraszam do obejrzenia zdjęć oraz filmu,w którym prezentuję album.

Do przygotowania albumu użyłam głównie papierów wrocławskiej marki Go scrap oraz z Galerii Papieru.

okładka jest dość prosta - w końcu to "chłopacki" album. Jego głównym elementem jest tag z napisem "Masz już roczek". Tag dostępny jest na TEJ stronie.


Tak wyglądają kolejne karty.







Torcik pokolorowany jest promarkerami i markerami Tiger. Obrazek dostępny jest TU.









Obowiązkowo na końcu mój podpis :)


O szczegółach albumu opowiadam na filmiku.




I jak Wam się podoba? 

Zapraszam na moją stronę bloga na FB i na kanał na YT.

Pozdrawiam,
A.



1 komentarz: