Strony

środa, 30 marca 2016

Album podróżniczy


Czy zrobienie albumu lub kartki bez perełek i kwiatków jest możliwe? Jak się ostatnio okazuje -  TAK. Przykładem tego jest album podróżniczy, który wykonałam dla mojej koleżanki. Album ma wymiary A4, jest zbindowany kółkami i jak już wspominałam, jego głównym tematem są podróże. Każda karta ma być wspomnieniem innej podróży. Album jest przygotowany pod zdjęcia 7,5 x 10 cm. Pomieści ich około 100, ale już w planach jest powiększenie miejsc poprzez dodanie dodatkowych kopert na maty.

Duży wpływ na powstawanie albumu miała jego właścicielka. jednym z  życzeń były tagi na bindowaniu.



W albumie jest dużo schowków i zakamarków na maty i tagi.


Na każdej stronie jest przyklejona etykietka na wpisanie miejsca i daty.



Jest także "wodospad".



Część stron jest neutralna - można na nie wkleić dowolne zdjęcia - ale znalazło się tez kilka sugerujących, że kierunkiem podróży były góry albo morze.




Jedna z moich ulubionych stron.



Na tej stronie jest otwierana mata. W środku zmieszczą się cztery zdjęcia - dwa poziome i dwa pionowe.


Strony typowo "morskie".




Na tej stronie dodałam podwójną matę.







Druga moja ulubiona strona. Czy ten papier nie jest piękny? Właściwie sam "robi całą robotę" :)


Koperta z torebki śniadaniowej.


Tył oczywiście z moim "podpisem" :)


Ten album był dla mnie dużym wyzwaniem, ale robiło się go z ogromną przyjemnością :)

Jeśli chcecie zobaczyć jak "działa" to zapraszam na filmik (i od razu przepraszam za szumy).



Jak Wam się podoba? Jestem ciekawa Waszych opinii.

Pozdrawiam,
A.


3 komentarze: