Strony

niedziela, 6 marca 2016

Kartka urodzinowa w różu i szarościach po raz drugi


Kartka urodzinowa powstała dla bardzo wyjątkowej osoby, z którą łączy mnie pasja do tworzenia z papieru. Nie chciałam kolejnej zwykłej kartki, więc trochę pokombinowałam i zrobiłam kartkę... no właśnie jak ja nazwać? Przednia część jest krótsza przez co od razu zdobiłam środek.


W środku miejsce na życzenia oraz kompozycja z kwiatów.


Swoją drogą, muszę trochę nad tą kompozycją popracować :)



Na pierwszej stronie serwetka z napisem z wykrojnika, na który długo polowałam.



Tak prezentuje się cała kartka. Myślę, że to ciekawa forma i do tego za jednym zamachem mamy zdobienie przodu i środka kartki :)


Pozdrawiam,
A.






2 komentarze:

  1. Jejku ale mi miło :) kartka jest prześliczna! :*
    Moje klientki dwie były u mnie i ją widziały i były zachwycone :)
    A kompozycja myślę ze jest bardzo ładna. Nie przesadzona, delikatna. Taka jak być powinna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba się nie tylko Tobie :) Była robiona specjalnie dla i z myślą o Tobie :) Pozdrawiam

      Usuń