Strony

wtorek, 8 marca 2016

Kartka wielkanocna: z królikami

Święta wielkanocne coraz bliżej! Zdaje się, że ja i tak późno wystartowałam z przygotowaniami w tym roku. W tym roku są zdecydowanie za szybko. Ledwo odetchnęłam po choinkach i bałwankach, a tu już kurczczki i zajączki. Moją pierwszą, w tym roku, kartkę zrobiłam na spotkaniu Kwiatu Dolnośląskiego. Byłam tam po raz pierwszy i na pewno nie ostatni ;)


Taka wspólna praca jest bardzo twórcza. Można wymienić się pomysłami i materiałami :)


Pozdrawiam,
A.


2 komentarze:

  1. Och Ależ ja Ci zazdroszczę takich spotkań. U mnie to raczej nie ma nic takiego.
    A kartka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz byłam na takim spotkaniu i było niesamowicie sympatycznie i twórczo. Czułam się jakbym znała wszystkich od dawna :) Kolejne spotkanie w tę niedzielę i wybieram się :)

      Usuń