Strony

sobota, 12 marca 2016

Kartka urodzinowa dla nastolatka

Kiedy zostałam poproszona o zrobienie kartki na urodziny dla nastolatka to oczywiście od razu się zgodziłam, a później wpadłam w małą panikę, bo jak zrobić kartkę bez kwiatków i półperełek :P
Długo myślałam, przeglądałam swoje papiery, aż wpadły mi w ręce te od Goscrap i uznałam, że są idealne.  Szaro-czerwowony motyw znakomicie wpasował się w mój zamysł. Starałam się trzymać stylu clean & simple. Z przodu więcej szarości, z tyłu - czerwieni.


Kartka jest na 15ste urodziny, więc i ta liczba się musiała znaleźć na kartce.


Środek również bardzo oszczędnie ozdobiony.


Na kartce wykorzystałam digistempelek.


Pozdrawiam, 
A.

2 komentarze:

  1. Świetna ! Kolorystyka powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na początku nie miałam pomysłu na ten papier, ale jak widać na każdy wzór przyjdzie czas i okazja :)

      Usuń