Strony

piątek, 22 sierpnia 2014

Potrójny roczek

Ostatnio brałam udział w imprezie z trzema jubilatkami, które dumnie kończyły pierwszy rok życia. Jedna
z nich dostała już ode mnie kartkę, ale przy tej okazji nie mogłam sobie odmówić zrobienia kartek dla każdej dziewczynki.


Każda z kartek miała inny motyw, ale wszystkie były w jednym stylu (w wyobraźni miałam stworzoną mapkę i to chyba widać :) ).




Po zrobieniu zdjęć spostrzegłam, że na żabkowej kartce brakuje świecidełka w kwiatku. Do jubilatki trafiła naprawiona kartka.

Kartki są jednostronne i zostały przyklejone do, zapakowanych w ozdobny papier, książek.

Pozdrawiam,

A.

2 komentarze:

  1. choć Hello Kitty to mój ulubiony motyw, te żabki są najcudowniejsze na świecie całym !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello Kitty (która podobno nie jest kotkiem) jest zagrożona przez Hello Froggy!

    OdpowiedzUsuń