Strony

wtorek, 19 sierpnia 2014

Decu na winie

W poście o ślubnym exploding box wspominałam, że Para Młoda zażyczyła sobie, zamiast kwiatów, wino i kupony totolotka. Zdecydowałam się na zdrapki i wino właśnie. Chciałam, żeby było specjalne i żeby Młodzi spoglądając na nie, od razu wiedzieli, że jest ode mnie. I tak zadecydowałam, że wino ozdobię moim ulubionym motywem, z ulubionej serwetki.

Tak prezentowało się wino.


Wykorzystałam moją ulubioną serwetkę, ponieważ chciałam, żeby wyszło efekt był delikatny i romantyczny.


Musiałam zdrapać etykietki z butelki. Aby posiadacze wina wiedzieli jakie ono jest, zrobiłam własną etykietkę (na której znalazły się wszystkie informacje z etykietek). 



Osiągnęłam taki efekt na jakim mi zależało.

Pozdrawiam,
A.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz